Izleti


Seznam izletov v letu 2020


Datum Kaj Naslov Vodnik
Sobota, 4. januar Turno smučanje STUBECK turno smučanje (zahtevno) Katarina Kadivec
Nedelja, 19. januar Izlet ORLE S SV. URHA (nezahtevno) Kovačič Majda
Sobota, 1. februar Turno smučanje DRAŠKI VRH TURNO SMUČANJE (zahtevno) Kadivec Katarina
Nedelja, 9. februar Izlet VOLNIK PRI REPENTABORU (nezahtevno) Kovačič Majda
Nedelja, 15. marec Izlet RACNA GORA (nezahtevno) Grad Darja
Nedelja, 12. april Izlet RADUHA (zahtevno) Grad Darja
Ponedeljek, 27. april Kolesarjenje KOLESARJENJE OKOLI LJUBLJANE (okoli 50 km) Majda K. MAJ
Nedelja, 10. maj Izlet KRAVJI VRH V OBIRJU (nezahtevno) Darja Grad
Nedelja, 24. maj Izlet STOL (zahtevno) Darja Grad
Sobota, 30. maj Kolesarjenje KOLESARJENJE PO LJ. BARJU (okoli 50 km) Majda Kovačič
Nedelja, 14. junij Izlet POT STOLETNICE (zelo zahtevno) Kovačič Marjan
Sob ned, 4. In 5. julij Izlet DVE ŠPICI IN MONTE PIPAR (zelo zahtevno) Kovačič Marjan
Sobota do sobote, 1. do 8. avgust Tabor PLANINSKI TABOR (lažje in težje ture) N. Kranjec, R. Toplak
Sob ned, 22. in 23. avgust Izlet MONTE SERNIO (zelo zahtevno) Kovačič Marjan
Sob ned, 12. in 13. september Izlet KOMNA IN VRHOVI (nezahtevno) Kovačič Marjan
Sobota, 19. september Kolesarjenje KOLESARJENJE OB SAVI NAVZDOL (Okoli 50 km) Kovačič Majda
4. oktober Izlet MARTULJŠKA PONCA (Zelo zahtevno) Katarina Kadivec
Sobota, 10. oktober Izlet IZLET V NEZNANO (nezahtevno) Jure Kalan
Nedelja, 25. oktobra Izlet LAČNA IZ HRASTOVELJ (nezahtevno) Grad Darja
Nedelja, 8. november Izlet MIKLAVŽ NAD TERMAMI SNOVIK (nezahtevno) Kovačič Majda
Sobota,26. december Izlet NOVOLETNA LJUBLJANA (nezahtevno) Nataša Kranjec
31. december Izlet ŠMARNA GORA (nezahtevno) Kovačič Marjan

VARNO POHODNIŠTVO IN PLANINARJENJE

10 priporočil Združenja planinskih organizacij alpskega loka (CAA)
Kot dejavnosti na prostem sta pohodništvo in planinarjenje odličen način za izboljšanje kondicije, spoznavanje ljudi in zabavo. Naslednja priporočila so planinska združenja pripravila z namenom, da bo dejavnost izvajana kar se da varno in prijetno.
1. Nabiranje kondicije
Pohodništvo in planinarjenje sta vzdržljivostna športa, ki obremenita srce in pospešita prekrvavitev, zato morate biti pohodniki in planinci zdravi in morate znati realno oceniti svoje sposobnosti. Nikar ne hitite, za hojo izberite tak tempo, da nihče v skupini ne omaga.
2. Skrbno načrtovanje
Zemljevidi, vodniki, internet in poznavalci vas lahko poučijo o dolžini, višinski razliki, težavnosti ture in o trenutnih razmerah. Ture vedno izberite glede na sposobnosti skupine. Posebej bodite pozorni na vremensko napoved, saj veter, dež in mraz povečajo nevarnost nezgod.
3. Popolna oprema
Svojo opremo ustrezno prilagodite načrtovanemu pohodu, vaš nahrbtnik pa naj ne bo pretežak. Vedno imejte v nahrbtniku zaščito pred dežjem, mrazom in soncem, prav tako imejte s seboj tudi komplet za prvo pomoč in mobilni telefon (številka za klic v sili v Evropi: 112). Pri orientaciji si pomagajte z zemljevidi in GPS-om.
4. Primerna obutev
Dobri pohodniški oziroma planinski čevlji ščitijo stopalo in ublažijo obremenitev nanj ter izboljšajo oprijem pri stopanju. Pri izbiri obutve se prepričajte, da se čevlji odlično prilegajo, imajo podplate z dobrim oprijemom, so vodoodporni in lahki.
5. Zanesljiv korak je ključnega pomena
Padci zaradi zdrsa ali spotikanja so najpogostejši vzroki nezgod. Upoštevajte, da prehiter tempo hoje ali utrujenost zelo vplivata na gotovost vašega koraka in na vašo zbranost. Prav tako pazite na padajoče kamenje, s previdno hojo pa se boste izognili proženju kamenja.
6. Ostanite na označenih poteh
Na neoznačenih poteh obstaja večja nevarnost, da zaidete s poti, poveča se tudi nevarnost padcev in podora kamenja. Izogibajte se bližnjic. Če ugotovite, da ste zašli, se vrnite nazaj na zadnje mesto kjer se še znajdete. Strma pobočja s starim snegom se pogosto podcenjuje, a so zelo nevarna in nam na njih zlahka zdrsne.
7. Redni odmori
Redni počitki pohodnikom in planincem omogočajo, da si opomorejo ter uživajo v pokrajini in druženju. Redno jejte in pijte, da ohranite svojo moč in zbranost. Izotonični napitki so idealni za pogasitev žeje, žitne ploščice, suho sadje in piškoti pa potešijo lakoto med hojo.
8. Odgovornost za otroke
Za otroke je zelo pomembno, da krajino odkrivajo na zabaven in raznolik način. Na odsekih poti, kjer obstaja nevarnost padca, naj za vsakega otroka skrbi ena izkušena odrasla oseba. Zelo zahtevni pohodi, kjer je potrebna dolgotrajna koncentracija, niso primerni za otroke.
9. Manjše skupine
Manjše skupine so bolj prilagodljive in članom omogočijo, da si med seboj pomagajo. Vsi v vaši skupini naj bodo seznanjeni s podatki o cilju pohoda ter poti v obe smeri. Skupina naj se drži skupaj. Samohodci pozor: tudi manjša nezgoda lahko zahteva resno reševanje.
10. Spoštovanje narave in okolja
Varujte naravno okolje. Za sabo ne puščajte smeti, ostanite na poti, ne motite divjih ali domačih živali, ne dotikajte se rastlin in spoštujte zavarovana območja. Uporabljajte javni prevoz ali skrbite za čim bolj optimalno izkoriščenost osebnih vozil.


Priporočila so bila sprejeta na skupščini CAA, ki je bila 8. septembra 2012 v Švici.